10.11.06

زلال ترين سلام ها نثار خالقم

خدايا من کامل نيستم و نمي تونم باشم پس مرا درياب !


بار خدايا من انسانم به آنگونه اي که تو آفريدي . نمي توانم مثل فرشتگانت پاک و آسماني باشم . گاهي فريب مي خورم و گاهي فريب ميدهم . گاهي ناشکر مي شوم و گاهي خودخواهي وجودم را فرا مي گيرد . اما هميشه هميشه هميشه پشيمان مي شوم و به سوي تو باز مي گردم چون آغوش تو هميشه باز است .پروردگارا مي دانم که دعا سرنوشت بد را از ما دور مي سازد. پس اين بار نيز دست نياز را به درگاه تو دراز مي کنم و از کسي خواسته هايم را طلب مي کنم که هيچ گاه بر سرم منت نمي گذارد . آرزوهايم را به تو مي گويم . به تو که هميشه دوست مني . عاشق تر از هميشه سر بر آستان ملکوتيت مي گذارم و در دل دعا مي کنم و از تو مي خواهم که اگر به صلاح است دعايم را مستجاب کني.



1 نظرات

At 12/01/2006, Anonymous غير معرف ...

سلام ...هنوز وقت نكردم وبلاگتونو بخونم ...اومدنم فقط براي اين بود كه نوشته بودن با تشكر ...تشكر بابت چه ؟...قربانت

 

إرسال تعليق

<< خانه